3

میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در ایلام به ۴۰ درصد رسید

  • کد خبر : 6286
  • 06 شهریور 1400 - 11:15
میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در ایلام  به ۴۰ درصد رسید

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری در آیین افتتاح یا کلنگ زنی همزمان ۱۴۸ طرح استان ایلام با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در ایلام به زیر ۴۰ درصدکاهش رعایت دستورالعملهای بهداشتی در این استان اظهار داشت: مهمترین ابزار مهار کرونا رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است. وی افزود: ۳۳ […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری در آیین افتتاح یا کلنگ زنی همزمان ۱۴۸ طرح استان ایلام با اشاره به کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در ایلام به زیر ۴۰ درصدکاهش رعایت دستورالعملهای بهداشتی در این استان اظهار داشت: مهمترین ابزار مهار کرونا رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است.

وی افزود: ۳۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال معادل ۱۹۰ هزار نفر از جمعیت ۴۸۰ هزار نفری بالای ۱۸ سال استان تاکنون دز اول و یا هر ۲ نوبت واکسن خود را دریافت کرده اند.

استاندار ایلام ادامه داد: بیش از ۱۸ ماه است که استان همانند دیگر نقاط درگیر مقابله با ویروس کرونا است و در این مدت کادر درمان فشار زیادی را متحمل شده اند که با تسریع در تزریق واکسن و نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از شدت همه گیری این ویروس کاسته خواهد شد.

نوذری اضافه کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، طرح‌های هفته دولت به صورت متمرکز در مرکز استان و در هر شهرستان با حضور یکی از معاونان استانداری مورد افتتاح یا کلنگ زنی قرار می‌گیرد و در هر شهرستان نیز ستاد شهرستانی کرونا نیز با حضور معاون مذبور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در شهرستان ایلام هم ۱۳ پروژه مختلف با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۹۸ نفر در محل افتتاح اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ایلام به صورت متمرکز و همزمان مورد افنتاح قرار گرفت.

استاندار ایلام تاکید کرد: با افتتاح این اورژانس ۷۱ تختخوابی، نیاز درمانی استان ایلام تا حدود زیادی مرتفع می‌شود و در ماه آینده نیز بیمارستان ۳۷۱ تخت خوابی شهر ایلام به بهره برداری خواهد رسید.

نوذری اضافه کرد: نکته مهم اینکه مسوولان و مدیران استان باید تا آخرین لحظه در استان به فعالیت و خدمات خود ادامه دهند چرا که همه مسوولان و مدیران خادم مردم و در خدمت چشم انداز‌های ترسیم شده نظام هستند.

در هفته دولت امسال ۱۴۸ طرح با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان و اشتغال زایی بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان ایلام مورد بهره برداری یا کلنگ زنی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.