3

عرضه مرغ قطعه بندی در بازار ایلام ممنوع است

  • کد خبر : 6231
  • 04 شهریور 1400 - 11:49
عرضه مرغ قطعه بندی در بازار ایلام ممنوع است

به گزاش حوادث ایلام; جهانگیر رستمزاد در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: نظارت بر بازار مرغ و عرضه مرغ قطعه بندی در بازار ایلام ممنوع استسایر کالا‌های اساسی همچنان باید توسط ناظران ادامه داشته باشد و افرادیکه قیمت مصوب ساماندهی مرغ را رعایت نکنند، تحویل مراجع قضایی می‌شوند. وی افزود: مسوولان ذیربط و […]

به گزاش حوادث ایلام; جهانگیر رستمزاد در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: نظارت بر بازار مرغ و عرضه مرغ قطعه بندی در بازار ایلام ممنوع استسایر کالا‌های اساسی همچنان باید توسط ناظران ادامه داشته باشد و افرادیکه قیمت مصوب ساماندهی مرغ را رعایت نکنند، تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

وی افزود: مسوولان ذیربط و نظارتی پس از اخطار اولیه به متخلفان در نوبت دوم بازدید و در صورت مشاهده تخلف از قانون مصوب شده با جدیت برخورد کنند.

رستمزاد یادآرو شد: رصد انتقال مرغ از کشتارگاه تا توزیع و عرضه علاوه بر ثبت در سامانه مربوطه باید توسط ناظران در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اضافه کرد: با وجود تمامی تلاش انجام شده، اما نارضایتی از نوسان قیمت برخی کالا‌های اساسی در بازار محسوس بوده که این نیازمند اهتمام بیشتر دستگاه‌های نظارتی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در این نشست اظهار داشت: روز‌های تعطیل تاسوعا و عاشورا کارکنان صمت استان برای نظارت بر قیمت مرغ و نظارت بر فعالیت‌های گروه‌های شغلی بصورت هم جانبه تلاش کردند.

رضا محمدرحیمی افزود: تنها نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی کافی نیست، بلکه باید بین عرضه و تقاضا هم تعادل وجود داشته باشد.

وی بر تامین و توزیع به موقع کالا‌های پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع و دسترسی مردم به این کالا‌ها با قیمت مصوب تاکید کرد: نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی نیز در دستور کار است.

رییس سازمان صمت افزود: با تلاش نیرو‌های گشت مشترک این سازمان قیمت مرغ ثبییت و نظارت‌ها بر قیمت مرغ و سایر کالا‌ها اساسی نیز تشدید می‌شود.

محمدرحیمی افزود: ۱۰۹ تخلف به ارزش ۱۲ میلیارد ریال تا پایان مردادماه در این استان به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.