1

منع تردد خودرو‌های غیربومی تا پایان هفته در ایلام

  • کد خبر : 6153
  • 30 مرداد 1400 - 11:31
منع تردد خودرو‌های غیربومی تا پایان هفته در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت : با وجود پایان یافتن تعطیلات اخیر، ممنوعیت‌منع تردد خودرو‌های غیربومی تا پایان هفته در ایلامهای ترافیکی بین استانی تا پایان هفته در استان پابرجا است .   وی افزود: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله با کرونا، در این مرحله از اجرای طرح، […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت : با وجود پایان یافتن تعطیلات اخیر، ممنوعیت‌منع تردد خودرو‌های غیربومی تا پایان هفته در ایلامهای ترافیکی بین استانی تا پایان هفته در استان پابرجا است .

 

وی افزود: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله با کرونا، در این مرحله از اجرای طرح، علاوه بر اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف، سعی شده است این افراد به شهر‌های مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت : تمام مجوز‌های صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان حتی با داشتن مجوز‌های صادر شده، راهی سفر نشوند، زیرا از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: منع تردد فقط مختص بین استان‌ها است، تردد بین شهر‌های یک استان و همچنین برای ناوگان بار و مسافر منعی ندارد و مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در معابر درون شهری تمامی شهر‌های ایلام همچنان در دستور کار است.

 

انتهای پیا/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.