1

نهضت امام حسین (ع) نهضت آزادگی و مقابله با ظالمان است

  • کد خبر : 6146
  • 29 مرداد 1400 - 14:25
نهضت امام حسین (ع) نهضت آزادگی و مقابله با ظالمان است

به گزارش حوادث ایلام;  حجت الایلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام نهضت امام حسین (ع) نهضت آزادگی و مقابله با ظالمان استاظهار داشت: نهضت امام حسین (ع) در واقع همان صدای حریت، پذیرش مرگ شرافتمندانه، آزادگی و مقابله با ظالمان زمان است که در تاریخ طنین انداز شده […]

به گزارش حوادث ایلام;  حجت الایلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام نهضت امام حسین (ع) نهضت آزادگی و مقابله با ظالمان استاظهار داشت: نهضت امام حسین (ع) در واقع همان صدای حریت، پذیرش مرگ شرافتمندانه، آزادگی و مقابله با ظالمان زمان است که در تاریخ طنین انداز شده و انقلاب اسلامی ایران با ۴۲ سال ایستادگی، ادامه دهنده همین نهضت آزادی‌خواهی و مقابله با استکبار است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه ایثار و مقاومت، ولایتمداری و بصیرت افزایی، دشمن شناسی، ایستادگی، شهادت طلبی و اخلاص از مهم‌ترین درس‌های عاشورا است، افزود: ما نیار به عزاداری داریم که روحمان را با روح امام حسین (ع) و یارانش پیوند دهیم، امام حسین (ع) نیازی به عزاداری ما ندارد، با سینه زنی، نوحه خوانی و حضور در مجالس و با قرار گرفتن زیر بیرق امام حسین (ع) خودمان را بیمه می‌کنیم.

حجت الاسلام و مسلمین الله کریمی تبار تاکید کرد: انفعال و ضعف ارتش افغانستان و فرار اشرف غنی در برابر پیشروی طالبان حاصل اشغال ۲۰ ساله این کشور به دست نظامیان آمریکایی است.

وی با بیان اینکه دل بستن به قدرت پوشالی آمریکا و غربی ها به فرموده قرآن کریم به مانند اتکا به خانه سست و غیرمستحکم عنکبوت است، افزود: اتکا به قدرت خداوند و خودباوری باعث پیشرفت جامعه و مقابله با هر متجاوزی است.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: ایران به مقابله با جهان غرب برخاست و تسلیم فشارهای استثمار گرانه آنها نشد و هم اکنون یک کشور عزتمند مقتدر و با ثبات امنیتی بالا است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.