1

۲۵ ایلامی در پنج روز گذشته قربانی کرونا شدند

  • کد خبر : 6125
  • 27 مرداد 1400 - 18:27
۲۵ ایلامی در پنج روز گذشته قربانی کرونا شدند

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان با اشاره به ثبت پنج فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ ایلامی در پنج روز گذشته قربانی کرونا شدندافزود: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۸۹۳ نفر رسید.   وی افزود: در شبانه روز گذشته ۱۵۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان با اشاره به ثبت پنج فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ ایلامی در پنج روز گذشته قربانی کرونا شدندافزود: مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۸۹۳ نفر رسید.

 

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۱۵۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و بستری‌های موجود در مراکز درمانی استان هم اکنون ۴۴۶ نفر است.

 

کریمیان با بیان اینکه ایلام با ۳۳ بستری و مهران نیز با ۳۳ بستری جدید بیشترین تعداد بستری‌ها را به خود اختصاص دادند یادآور شد: همچنین از بستری‌های جدید ۱۹ نفر مربوط به آبدانان، ۱۷ نفر دهلران، ۱۳ نفر دره شهر، ۱۳ نفر چرداول، ۱۲ نفر ایوان، پنج نفر بدره، ۲ نفر سیروان و ۲ نفر نیز مربوط به چوار است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۴ ابتلای جدید کرونا شناسایی شد و مجموع مبتلایان استان به ۵۰ هزار و ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

 

دکتر کریمیان اظهار داشت: ۹ شهرستان ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران، دهلران، بدره، ایوان، چرداول و چوار در وضعیت قرمز و ملکشاهی، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/س

 

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.