3

فرمانداری ویژه شهرستان دهلران رسماً افتتاح شد+فیلم

  • کد خبر : 6068
  • 21 مرداد 1400 - 10:37
فرمانداری ویژه شهرستان دهلران رسماً افتتاح شد+فیلم

به گزارش حوادث ایلام; امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه در جریان سفر دکتر محمد نوذری به دهلران فرماندار ویژه این شهرستان با حضور علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مسئولان شهرستان افتتاح شد.   استاندار ایلام در حاشیه این مراسم ضمن تبریک مجدد فرماندار ویژه به مردم دهلران […]

به گزارش حوادث ایلام; امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد ماه در جریان سفر دکتر محمد نوذری به دهلران فرماندار ویژه این شهرستان با حضور علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

 

استاندار ایلام در حاشیه این مراسم ضمن تبریک مجدد فرماندار ویژه به مردم دهلران گفت: ایجاد فرمانداری ویژه گامی دیگر در جهت تحول در این شهرستان مرزی است.

 

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با توجه به ظرفیت های مهم دهلران بعنوان یک شهرستان مهم مرزی با ایجاد بازارچه و گذر مرزی چیلات و توسعه و تکمیل پتروشیمی و ان جی ال و همچنین دیگر طرح ها و پروژه های مهم در دست اقدام بتوان به زودی شاهد توسعه و بالندگی بیش از پیش در این منطقه از استان و کشور شد.

 

بررسی آخرین وضعیت کرونا در دهلران، بازدید از کارخانه سیمان از دیگر برنامه های استاندار ایلام در سفر یک روزه به شهرستان دهلران است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.