1

کشف ۲۳ تن سیمان احتکاری در ایلام

  • کد خبر : 6055
  • 20 مرداد 1400 - 13:05
کشف ۲۳ تن سیمان احتکاری در ایلام

به گزارش حوادث ایلام سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله و رصد و پایش و کنترل متصدیان توزیع سیمان در شهر ایلام ،با توجه به شرایط ملتهب بازار مصالح ساختمانی خصوصا سیمان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت . […]

به گزارش حوادث ایلام سردار “دلاور القاصی مهر” اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله و رصد و پایش و کنترل متصدیان توزیع سیمان در شهر ایلام ،با توجه به شرایط ملتهب بازار مصالح ساختمانی خصوصا سیمان ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت .

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اداره صمت و تعزیرات حکومتی ایلام نسبت به شناسایی و بازرسی از ۳ واحد محل دپوی مصالح ساختمانی از نوع سیمان اقدام و در نتیجه مقدار ۲۳ تن سیمان که جهت عرضه خارج از شبکه و قاچاق دپو شده بود کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه، ارزش ریالی مصالح مکشوفه توسط کارشناسان بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا ۲ متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی محل انبار پلمپ نیز شد.

 

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.