1

کشف انبار احتکار روغن موتور در ایلام

  • کد خبر : 6014
  • 17 مرداد 1400 - 12:04
کشف انبار احتکار روغن موتور در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی اخبار منتشره مبنی بر افزایش قیمت روغن موتور در فضای مجازی، موضوع برخورد با احتکار این کالا به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .   وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار “دلاور القاصی مهر” در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی اخبار منتشره مبنی بر افزایش قیمت روغن موتور در فضای مجازی، موضوع برخورد با احتکار این کالا به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات پلیسی و رصد بازار موفق به شناسائی یک انبار احتکار روغن موتور در شهر ایلام شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری بازرساناداره صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام  در بازرسی از این انبار ۳ هزار و ۱۸۷ لیتر انواع روغن موتور ماشینهای سبک و سنگین احتکار شده کشف کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش این کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده ، تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و در جهت سیر مراحل قانونی تویل مراجع قضائی شده است.

انتهای پیام/ی

 

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.