0

حذف ۴۸ نقطه حادثه خیز در محور‌های ارتباطی ایلام

  • کد خبر : 6017
  • 17 مرداد 1400 - 15:07
حذف ۴۸ نقطه حادثه خیز در محور‌های ارتباطی ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  نورالله دلخواه اظهار داشت: ۴۸ نقطه حادثه خیز از سال گذشته تا پایان تیرماه سال حذف ۴۸ نقطه حادثه خیز در محور‌های ارتباطی ایلامجاری حذف شده است.   وی با بیان اینکه حدوداً ۴۸ کیلومتر نیوجرسی و گاردریل در سطح جاده‌های استان نصب شده است افزود: برای توسعه زیرساختهای مرز مهران […]

به گزارش حوادث ایلام;  نورالله دلخواه اظهار داشت: ۴۸ نقطه حادثه خیز از سال گذشته تا پایان تیرماه سال حذف ۴۸ نقطه حادثه خیز در محور‌های ارتباطی ایلامجاری حذف شده است.

 

وی با بیان اینکه حدوداً ۴۸ کیلومتر نیوجرسی و گاردریل در سطح جاده‌های استان نصب شده است افزود: برای توسعه زیرساختهای مرز مهران همچون آبرسانی و ایجاد سایه بان به مرز مهران ۳۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام اختصاص یافته است.

 

دلخواه با اشاره به اینکه راهداری و حمل و نقل در زمینه راه و جاده‌های مواصلاتی، دستگاه نگهدارنده راه است، تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۷۸ کیلومتر راه در حوزه استحفاظی استان اعم راه اصلی، بزرگراه و جاده فرعی تحت پوشش راهداری است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه این میزان راه با ۴۰۰ نفر پرسنل در طول سال حفظ، نگهداری، تعمیر و بهسازی و بازسازی می‌شود گفت: در حال حاضر ۱۲۷ شرکت فعال حمل و نقل در استان ایلام وجود دارد که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر بر عهده دارند.

 

وی افزود: اعتبارات استان این دستگاه اجرایی حدود ۷۰ میلیارد تومان و اعتبارات ملی نیز به همین میزان است که تلاش می‌شود با این اعتبارات اندک، با حداکثر استفاده از منابع و ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم در طول جاده‌های استان، گام برداشته شود.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=6017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.