1

تجهیز۸۶ درصد روستا‌های بالای ۲٠ خانوار بالای در استان به اینترنت موبایلی

  • کد خبر : 5976
  • 16 مرداد 1400 - 12:50
تجهیز۸۶ درصد روستا‌های بالای ۲٠ خانوار بالای در استان به اینترنت موبایلی

به گزارش حوادث ایلام; حشمت الله اسدی اظهار داشت: مجموع روستا‌های دارای ارتباط تلفنی در استان ایلام ۹۷ درصدجمعیت ایلام تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند۵۴۰ روستا و ۵۰۳ روستا نیز از تلفن خانگی ثابت و سیار روستایی برخوردار هستند.   وی با بیان اینکه ۲۷۸ سایت همراه اول در هشت سال فعالیت دولت […]

به گزارش حوادث ایلام; حشمت الله اسدی اظهار داشت: مجموع روستا‌های دارای ارتباط تلفنی در استان ایلام ۹۷ درصدجمعیت ایلام تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند۵۴۰ روستا و ۵۰۳ روستا نیز از تلفن خانگی ثابت و سیار روستایی برخوردار هستند.

 

وی با بیان اینکه ۲۷۸ سایت همراه اول در هشت سال فعالیت دولت تدبیر و امید در این استان نصب و راه اندازی شد افزود: در طول فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع ۱۶۳ سایت ۲ G.۳ G.۴ G در سطح استان فعال شده است.

 

اسدی یادآور شد: در این مدت ضریب نفوذ تلفن همراه در دولت تدبیر و امید به ۱۴۵٫۱ درصد، پوشش جاده‌ای اصلی ۸۲۶ کیلومتر و پوشش جاده‌ای فرعی ۶۸۰ کیلومتر افزایش یافته است.

 

مدیر مخابرات منطقه ایلام تاکید کرد: تعداد دفاتر ICT روستایی در ایلام ۱۰۸ مورد،۲۲۰ روستای بهره‌مند از این خدمات ICT و تعداد دفاتر خدمات ارتباط شهری نیز ۶۷ مورد است.

 

وی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید گفت: در ابتدای سال ۹۲ تعداد تلفن‌های همراه ۴۵۵ هزار و ۲۴۴ تلفن بود که این میزان در سال گذشته به ۶۳۳ هزار افزایش پیدا کرده که ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: ۸۶ درصد روستا‌های بالای ۲٠ خانوار بالای در استان به اینترنت موبایلی تجهیز شده که تلاش می‌شود تا نیمه اول سالجاری روستا‌های فاقد اینترنت موبایلی وجود نداشته باشد.

 

اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت‌های مختلف تعداد سایت‌های همراه اول به ۳۷ سایت جدید افزایش یافته است که تعداد ۲۳ سایت نصب، راه اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.