2

ممنوع بودن ترددبین شهری خودرو‌های شخصی در تعطیلات آخر هفته

  • کد خبر : 5671
  • 30 تیر 1400 - 14:08
ممنوع بودن ترددبین شهری خودرو‌های شخصی در تعطیلات آخر هفته

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهارداشت: در راستای مصوبه ستاد مقابله باویروس کرونا ممنوع بودن ترددبین شهری خودرو‌های شخصی در تعطیلات آخر هفتهاستان تردد تمامی وسایل نقلیه شخصی از امروز سه شنبه ۲۹تیرماه تا روز یک شنبه ۳مردادماه ممنوع است.   وی بابیان اینکه هیچ گونه مجوزترددی از سوی فرمانداری‌ها برای این ایام […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهارداشت: در راستای مصوبه ستاد مقابله باویروس کرونا ممنوع بودن ترددبین شهری خودرو‌های شخصی در تعطیلات آخر هفتهاستان تردد تمامی وسایل نقلیه شخصی از امروز سه شنبه ۲۹تیرماه تا روز یک شنبه ۳مردادماه ممنوع است.

 

وی بابیان اینکه هیچ گونه مجوزترددی از سوی فرمانداری‌ها برای این ایام صادر نمی‌شود افزود:مجوز‌های صادره قبلی نیز که باهدف تردد دراین ایام اخذ شده از درجه اعتبارساقط می‌باشد.

 

سرهنگ کهزادی با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی در مبادی ورودی و خروجی‌ها شهر‌های استان در این مدت خاطرنشان کرد:خودرو‌های متخلف علاوه بر اعمال قانون به شهر مبدا بازگرداننده می‌شود.

 

وی به شهروندان توصیه کرد:هیچ گونه برنامه ریزی برای سفر در این ایام نداشته باشند چرا که درصورت سفر برابرمقررات با ناقضان برخورد می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.