1

توقیف خودرو روا در پوشش پژو پارس

  • کد خبر : 5622
  • 26 تیر 1400 - 19:28
توقیف خودرو روا در پوشش پژو پارس

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای مادهتوقیف خودرو روا در پوشش پژو پارس ۲ و ۳ قانون آئین نامه راهنمایی و رانندگی و در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درجهت برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهرستان اجرا شد.   […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در اجرای مادهتوقیف خودرو روا در پوشش پژو پارس ۲ و ۳ قانون آئین نامه راهنمایی و رانندگی و در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درجهت برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهرستان اجرا شد.

 

وی افزود: در همین راستا یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس به دلیل تخلفات حادثه ساز، توسط مأموران راهنمایی و رانندگی شهرستان متوقف و پس از استعلام و بازدید کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مشخص شد خودرو متخلف، روا بوده که مالک خودرو با نصب اتاق پژو پارس در ظاهرو ارکان اصلی خودرو تغییر ایجاد کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تاکید کرد: برابر ماده ۳۰ قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، تغییر در ارکان اصلی خودرو بدون اجازه پلیس راهنمایی و رانندگی ممنوع می‌باشد.

 

سرهنگ عالی پور بیان کرد: ضمن توقیف و انتقال خودرو به پارکینگ، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و مالک خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5622

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.