1

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب غرب کشور

  • کد خبر : 5603
  • 24 تیر 1400 - 15:27
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب غرب کشور

به گزارش حوادث ایلام; در این اطلاعیه آمده است؛ با تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی یک باند قاچاق انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب غرب کشورسلاح جنگی و شکاری در دهلران متلاشی و ۳۸ قبضه سلاح و ۲ هزار و ۳۹۱ فشنگ جنگی نیز کشف شد.   در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح […]

به گزارش حوادث ایلام; در این اطلاعیه آمده است؛ با تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی یک باند قاچاق انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در جنوب غرب کشورسلاح جنگی و شکاری در دهلران متلاشی و ۳۸ قبضه سلاح و ۲ هزار و ۳۹۱ فشنگ جنگی نیز کشف شد.

 

در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در استان ایلام، ماموران انتظامی شهرستان دهلران در یک عملیات مشترک با ماموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و رصد گذرگاه ها، توانستند اعضای یک باند قاچاق سلاح جنگی و شکاری را شناسایی وشبانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 

در این عملیات مشترک موفقیت آمیز، ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی حوزه استحفاظی، در شرایط بسیار سخت موفق شدند ۱۶ قبضه کلاش،۱۹ قبضه کلت، ۳ قبضه سلاح شکاری و ۲هزار و ۳۹۱ فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف کنند.

 

در این رابطه ۸ نفر دستگیرو پرونده قضائی تشکیل و تلاش مأموران پلیس برای دستگیری سایر قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.