2

رییس قوه قضاییه فردا به ایلام سفر می کند

  • کد خبر : 5587
  • 23 تیر 1400 - 8:54
رییس قوه قضاییه فردا به ایلام سفر می کند

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه رییس قوه قضاییه فردا به ایلام سفر می کندفردا پنج شنبه ۲۴ تیرماه به استان ایلام سفر می کند.   وی افزود: در این سفر یک روزه، رییس قوه قضاییه به اتفاق هیات همراه ضمن دیدار و نشست با مسوولان […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه رییس قوه قضاییه فردا به ایلام سفر می کندفردا پنج شنبه ۲۴ تیرماه به استان ایلام سفر می کند.

 

وی افزود: در این سفر یک روزه، رییس قوه قضاییه به اتفاق هیات همراه ضمن دیدار و نشست با مسوولان دستگاه قضا، در شورای اداری استان نیز حضور خواهند یافت.

 

استاندار ایلام با ابراز خرسندی از اولین سفر استانی رییس قوه قضاییه به ایلام، گفت: این سفر می‌تواند انعکاس دهنده مشکلات و خواسته‌های مردمی استان در مرکز و گامی مهم برای توسعه و رفع مسایل استان باشد.

 

این نخستین سفر استانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در سمت رییس قوه قضاییه است که با استعلام و هماهنگی کامل ستاد ملی مقابله با کرونا تنظیم شده و با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی این ستاد انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.