1

مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمد

  • کد خبر : 5520
  • 16 تیر 1400 - 10:11
مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمد

به گزارش حوادث ایلام; علی اسدی از تزریق ۲۰ مگاوات برق توسط شرکت پتروشیمی ایلام به شبکه برق غرب مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمدکشور در روز‌های حساس کنونی خبر داد و گفت: شرکت پتروشیمی ایلام یکی از مشترکین صنعتی این شرکت است که با اقدامات خود همکاری مؤثر و ارزشمندی با برق […]

به گزارش حوادث ایلام; علی اسدی از تزریق ۲۰ مگاوات برق توسط شرکت پتروشیمی ایلام به شبکه برق غرب مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمدکشور در روز‌های حساس کنونی خبر داد و گفت: شرکت پتروشیمی ایلام یکی از مشترکین صنعتی این شرکت است که با اقدامات خود همکاری مؤثر و ارزشمندی با برق غرب دارد.

 

وی افزود: شرکت پتروشیمی ایلام با تولید و تزریق برق به صورت لحظه‌ای و به میزان ۲۰ مگاوات در سال جاری، کمک شایانی به شبکه غرب کشور کرده است.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب تاکید کرد: شرکت پتروشیمی ایلام در سال گذشته نیز بیش از ۳۱ هزار مگاوات‌ساعت انرژی تولید و به شبکه برق غرب تزریق کرد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های تولید و افزایش مصرف برق و در راستای ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکین منطقه، شرکت پتروشیمی ایلام ۲۰ مگاوات برق به شبکه غرب کشور تزریق کرده و اینجانب به نوبه خود از مجموعه مدیریت و پرسنل محترم آن شرکت قدردانی می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.