3

کاهش ولادت در ایلام

  • کد خبر : 5483
  • 13 تیر 1400 - 10:14
کاهش ولادت در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سید محمدعلی تقوی گفت: در سه ماهه نخست سال گذشته یک هزار و ۷۹۶ واقعهکاهش ولادت در ایلام ولادت در استان ثبت شد که این میزان در مدت مشابه امسال به یک هزار و ۶۴۱ مورد کاهش یافت.   وی افزود: تعداد ولادت شهری در سه ماهه اول امسال برابر با […]

به گزارش حوادث ایلام; سید محمدعلی تقوی گفت: در سه ماهه نخست سال گذشته یک هزار و ۷۹۶ واقعهکاهش ولادت در ایلام ولادت در استان ثبت شد که این میزان در مدت مشابه امسال به یک هزار و ۶۴۱ مورد کاهش یافت.

 

وی افزود: تعداد ولادت شهری در سه ماهه اول امسال برابر با هزار و ۲۴۶ رویداد و تعداد ولادت روستایی برابر با ۴۸۷ رویداد است.

 

تقوی تاکید کرد: نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در سه ماهه اول امسال برابر با ۱۰۹.۸ است که این شاخص در مدت مشابه سال قبل ۱۱۳.۳ واقعه بوده است یعنی در مقابل هر ۱۰۰ واقعه دختر ۱۰۹.۸ پسر به ثبت رسیده است.

 

مدیرکل ثبت احوال ایلام اظهار کرد: همچنین در سه ماهه اول امسال تعداد ۵۳ ولادت حاصل چندقلوزایی به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۵ واقعه دوقلو و یک مورد سه قلو است.

 

تقوی به واقعه فوت در استان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست سال گذشته ۶۹۲ واقعه فوت در استان ثبت شده که این میزان در مدت مشابه امسال به ۷۸۴ واقعه رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.