1

ادارات ایلام در شهر‌های با ۵۰ درجه دما تعطیل می‌شوند

  • کد خبر : 5480
  • 13 تیر 1400 - 7:09
ادارات ایلام در شهر‌های با ۵۰ درجه دما تعطیل می‌شوند

به گزارش حوادث ایلام; آیت قیصربیگی گفت: در پی افزایش قابل توجه دمای برخی شهرستان‌های استانادارات ایلام در شهر‌های با ۵۰ درجه دما تعطیل می‌شوند به ویژه مناطق گرمسیری و ایجاد برخی مشکلات، نشست فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست استاندار ایلام برگزار شد.   وی افزود: در این […]

به گزارش حوادث ایلام; آیت قیصربیگی گفت: در پی افزایش قابل توجه دمای برخی شهرستان‌های استانادارات ایلام در شهر‌های با ۵۰ درجه دما تعطیل می‌شوند به ویژه مناطق گرمسیری و ایجاد برخی مشکلات، نشست فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست استاندار ایلام برگزار شد.

 

وی افزود: در این نشست پس از بررسی گزارش‌های دریافتی درخصوص افزایش دما در برخی مناطق استان به ویژه مناطق گرمسیری و پس از بحث و گفتگو‌های اعضا تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد.

 

الف. مقرر شد هواشناسی استان موظف است در این ایام گزارش پیش بینی بیشینه دمای مناطق مختلف استان را به صورت روزانه و هفتگی به ستاد مدیریت بحران استان ارسال کند.

 

ب. مقرر شد به استناد گزارش هواشناسی استان ادارات مناطق مختلف استان ایلام که دمایی بین ۵۰ و بالاتر پیش بینی شود تعطیل اعلام شود.

 

ج. تعطیلی صرفا شامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی مناطق مذکور خواهد بود و مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخش‌های دارای نوبت کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری شهرداری ها، اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی و بیمارستان‌ها را شامل نمی‌شود.

 

قیصربیگی در پایان با عنوان این مطلب که در این نشست ملاک اعلام درجه دمای مناطق مختلف استان بر اساس پیش بینی هواشناسی استان تعیین شده است، یادآور شد: از این پس بر اساس گزارش رسمی هواشناسی استان، ادارات مناطقی که دمای ۵۰ درجه و بالاتر پیش بینی شود، تعطیل اعلام شده و این موضوع از قبل و از طریق ستاد مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.