2

آزمون ۴۴۰ مورد دستگاه نازل سوخت در ایلام

  • کد خبر : 5473
  • 12 تیر 1400 - 13:29
آزمون ۴۴۰ مورد دستگاه نازل سوخت در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;  مهناز همتی اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری، تعداد ۴۴۰ نازل عرضه بنزین آزمون ۴۴۰ مورد دستگاه نازل سوخت در ایلامو گازوئیل در تمامی شهرستان‌های استان ایلام مورد آزمون قرار گرفته است.   وی افزود: ۴۴۰ نازل سوخت مایع فعال و غیر فعال در استان وجود دارد که در […]

به گزارش حوادث ایلام;  مهناز همتی اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری، تعداد ۴۴۰ نازل عرضه بنزین آزمون ۴۴۰ مورد دستگاه نازل سوخت در ایلامو گازوئیل در تمامی شهرستان‌های استان ایلام مورد آزمون قرار گرفته است.

 

وی افزود: ۴۴۰ نازل سوخت مایع فعال و غیر فعال در استان وجود دارد که در بازرسی دوره‌ای خردادماه، تعداد ۳۴۹ مورد تست شده که این تعداد مطابق با معیار‌های استاندارد هستند.

 

همتی در ادامه با اشاره به اینکه در این مرحله از تست نازل‌ها، از برچسب‌های شب نما، ضدآب، ضدخش و مقاوم در برابر سرما و گرما استفاده گردیده و بر روی نازل‌های سوخت نصب شده است، تصریح کرد: هدف از انجام تست نازل‌های سوخت مایع را نظارت و کنترل هر چه بهتر بر عملکرد نازل‌های سوخت است.

 

وی افزود: بازرسان اداره استاندارد، کارشناسان شرکت‌های تأیید صلاحیت شده همکار معتبر و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به صورت سه ماه یک بار در بازرسی از جایگاه‌های توزیع سوخت مایع استان با انجام آزمون‌های فنی، صحت عملکرد هر نازل سوخت مورد بررسی قرار داده و پس از پایان این فرآیند با نصب برچسب انجام آزمون دوره‌ای بر روی دستگاه و قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان، صحت عملکرد نازل را تأیید کرده و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.