1

۱۳ هزار و ۹۴۷ داوطلب کنکور در ایلام باهم رقابت می‌کنند

  • کد خبر : 5398
  • 07 تیر 1400 - 2:38
۱۳ هزار و ۹۴۷ داوطلب کنکور در ایلام باهم رقابت می‌کنند

به گزارش حوادث ایلام; مصطفی نعمتی اظهار داشت: کارت کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، از ششم تیر ماه بر روی ۱۳ هزار و ۹۴۷ داوطلب کنکور در ایلام باهم رقابت می‌کنندسایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.   وی با بیان اینکه این آزمون از روز چهارشنبه ۹ تیرماه تا روز شنبه ادامه خواهد داشت افزود: در […]

به گزارش حوادث ایلام; مصطفی نعمتی اظهار داشت: کارت کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، از ششم تیر ماه بر روی ۱۳ هزار و ۹۴۷ داوطلب کنکور در ایلام باهم رقابت می‌کنندسایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

 

وی با بیان اینکه این آزمون از روز چهارشنبه ۹ تیرماه تا روز شنبه ادامه خواهد داشت افزود: در استان ایلام ۱۳ هزار و ۹۴۷ داوطلب باهم رقابت دارند که همانند سال‌های گذشته تعداد داوطلبان خانم بیشتر است.

 

نعمتی افزود: در مورد نحوه برگزاری آزمون در شرایط کرونایی در سایت سازمان سنجش سامانه‌ای تعریف شده که داوطلبی که علائم کرونا دارند یا اینکه مبتلا به کرونا شدند در این سایت بتوانند فرم خود اظهاری را پر کنند، برای این افراد شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته شده و در داخل بیمارستان شهید مصطفی ایلام از این داوطلبان آزمون گرفته خواهد شد.

 

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان ایلام عنوان کرد: اگر چنانچه داوطلبی در روز آزمون علائمی داشته باشد در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شده که در سالن‌ها و حوزه‌ها جداگانه از این افراد آزمون گرفته خواهد شد.

 

نعمتی یادآور شد: اما آنچه که مهم است اینکه داوطلبان شرایط را حتماً رعایت کنند اگر افرادی که علائم دارند یا مشکوک هستند حتماً به پزشک مراجعه کنند و اگر تاییدیه دانشگاه علوم پزشکی را داشته باشند، از این افراد آزمون به صورت جداگانه گرفته خواهد شد.

 

وی گفت: تمام تمهیدات بهداشتی لازم برای برگزاری کنکور در استان اندیشیده شده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5398

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.