2

یادنامه خبرنگار پیشکسوت ایلامی تهیه می‌شود

  • کد خبر : 5364
  • 03 تیر 1400 - 10:53
یادنامه خبرنگار پیشکسوت ایلامی تهیه می‌شود

به گزارش حوادث ایلام; یونس قیطانی اظهار داشت: این اداره کل با همکاری خانه مطبوعات استان در نظر یادنامه خبرنگار پیشکسوت ایلامی تهیه می‌شوددارد یادنامه وزین و در خور منزلت این خبرنگار فقید را به صورت مکتوب و مصور تدوین و منتشر کند.   وی تاکید کرد: در این زمینه تمام اصحاب رسانه و اهالی […]

به گزارش حوادث ایلام; یونس قیطانی اظهار داشت: این اداره کل با همکاری خانه مطبوعات استان در نظر یادنامه خبرنگار پیشکسوت ایلامی تهیه می‌شوددارد یادنامه وزین و در خور منزلت این خبرنگار فقید را به صورت مکتوب و مصور تدوین و منتشر کند.

 

وی تاکید کرد: در این زمینه تمام اصحاب رسانه و اهالی قلم می‌توانند دلنوشته ها، یادداشت‌ها، عکس‌های خاص و عکس‌های مربوط به مراسم تشییع و تدفین ایشان را تا ۲۰ تیرماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تحویل دهند.

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، هدف از این اقدام را تکریم منزلت و شان این خبرنگار فقید عنوان کرد.

 

زنده یاد حاج شامی شهبازی خبرنگار پیشکسوت استان عصر ۲۷خردادماه به علت سکته دار فانی را وداع گفت.

 

سامی شهبازی نمایندگی روزنامه رسالت، ریاست اسبق بسیج رسانه، مسئول کانال خبری ایلام بیدار و ریاست خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام را در کارنامه کاری خود داشت.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.