1

پنج دستگاه ماینر در ایلام کشف و توقیف شد

  • کد خبر : 5337
  • 01 تیر 1400 - 18:12
پنج دستگاه ماینر در ایلام کشف و توقیف شد

به گزارش حوادث ایلام; هادی شیرخانی افزود : یکی از عوامل کمبود تولید برق در کشور و به تبع آن پنج دستگاه ماینر در ایلام کشف و توقیف شداستان ایلام، استفاده کنندگان از دستگاه‌های ماینر است که در صورت آگاهی از مکان چنین افرادی آن‌ها را معرفی کنید.   وی اضافه کرد : از دیگر […]

به گزارش حوادث ایلام; هادی شیرخانی افزود : یکی از عوامل کمبود تولید برق در کشور و به تبع آن پنج دستگاه ماینر در ایلام کشف و توقیف شداستان ایلام، استفاده کنندگان از دستگاه‌های ماینر است که در صورت آگاهی از مکان چنین افرادی آن‌ها را معرفی کنید.

 

وی اضافه کرد : از دیگر دلایل اصلی خاموشی‌های اجباری ، استخراج غیرمجاز رمزارز‌ها در کارگاه‌ها، منازل و … است که از برق یارانه‌ای که حق مردم است به سود خود استفاده غیرمجاز کرده و موجب خاموشی‌های اجباری می‌شوند.

 

شیرخانی از عموم مردم استان خواست: برای کاستن از احتمال خاموشی‌های گسترده بخصوص در ایامی که با افزایش دمای هوا مواجه هستیم، پس از حصول اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز (ماینر) آن را اطلاع دهند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یادآور شد: اطلاعات شخصی گزارش دهنده بصورت کاملا محرمانه در سامانه مذکور محفوظ خواهد ماند و در صورت صحت گزارش ثبت شده در سامانه، از پاداش نقدی تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیز بهره‌مند خواهند شد.

 

شیرخانی اضافه کرد: از طریق نشانی اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat و کلیک بر روی گزینه «ثبت گزارش رمزارز غیرمجاز» گزارش خود را ثبت نمایید.

 

وی ادامه داد: همچنین شماره تماس۰۸۴۳۳۳۵۳۷۲۱و شماره پیامک ۳۰۰۰۲۹۰۱۲۷ برای اطلاع رسانی از مکان ماینر‌ها در اختیار مردم می‌باشد.

 

تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۵۸۰ هزارنفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آن‌ها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.