1

دانشگاه علوم پزشکی ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 5321
  • 31 خرداد 1400 - 16:11
دانشگاه علوم پزشکی ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی مجموعه مسوولان، کارشناسان رتبه برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ایلام رسیدو کاربران تلاش‌گر برنامه عملیاتی و مسوولان پایش در سال ۹۹، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه چهارم کشوری و دانشگاه سرآمد را کسب نمود.   […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی مجموعه مسوولان، کارشناسان رتبه برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ایلام رسیدو کاربران تلاش‌گر برنامه عملیاتی و مسوولان پایش در سال ۹۹، دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه چهارم کشوری و دانشگاه سرآمد را کسب نمود.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در برنامه عملیاتی مشترک دارای ۱۱هدف کلی، ۲۸۱ هدف کمی، ۵۲۴ برنامه و هزار و ۵۵۵ فعالیت بوده که با تلاش و مدیریت جهادی مسوولان و متولیان این برنامه، موفق به تحقق ۸۲ تا ۹۸ درصد برنامه عملیاتی شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از مسوولان و دست اندرکاران برنامه مشترک عملیاتی در دانشگاه، یادآور شد: کسب این رتبه برتر رسالت و مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی را سنگین‌تر می‌کند و امیدواریم با تلاش همکاران این موفقیت‌ها تداوم یابد.

 

وی گفت: در حالیکه کشور با انواع تحریم‌ها و کمبود‌ها مواجه بود، مسوولان بهداشتی و درمانی این استان نه تنها از شرایط سخت و بحرانی روز‌های ابتدایی شیوع کرونا گذر کردند بلکه در ادامه و تا کنون نیز اجازه ندادند هیچ بیماری برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی با مشکل مواجه شود.

 

دکتر کریمیان تصریح کرد: استان ایلام تا کنون چهار پیک ابتلا به کرونا را پشت سر گذاشته است که هر کدام سهمگین‌تر از قبلی، آمار ابتلای روزانه، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا را به اوج رساندند.

 

وی اضافه کرد: در این ایام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تا مرز اشباع ظرفیت پیش رفتند، اما با مدیریت درست و همکاری و مشارکت دستگاه‌ها و نهادها، نقاهتگاه‌های مختلف برپا شد و این استان با کمبود تخت برای بستری بیماران مواجه نشد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.