3

دعوت نمایندگان مجلس خبرگان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

  • کد خبر : 5246
  • 26 خرداد 1400 - 22:23
دعوت نمایندگان مجلس خبرگان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش حوادث ایلام; در بیانیه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، سید ابوالحسن مهدوی، مرتضی مقتدایی، عبدالنبی نمازی  و عبدالمحمود عبدالهی آمده است: مردم شهیدپرور، ولایتمدار و وطن دوست استان اصفهان، ۲۸ خرداد، روز سرنوشت ساز برای کشور و سرآغاز یک تحول و تغییر بزرگ نزدیک است. همه می‌دانیم امام […]

به گزارش حوادث ایلام; در بیانیه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، سید ابوالحسن مهدوی، مرتضی مقتدایی، عبدالنبی نمازی  و عبدالمحمود عبدالهی آمده است:
مردم شهیدپرور، ولایتمدار و وطن دوست استان اصفهان، ۲۸ خرداد، روز سرنوشت ساز برای کشور و سرآغاز یک تحول و تغییر بزرگ نزدیک است.
همه می‌دانیم امام بزرگوارمان با عنایت الهی و با پشتیبانی مردم، نظام پوسیده ۲۵۰۰ ساله ای را ساقط کرد و با تکیه بر مردم، نظام جمهوری اسلامی را در برابر چشم حیرت زده جهانیان برپاساخت و در طول این چهل سال با وجود دنیائی از توطئ‌های دشمنان، با امداد الهی و پشتیبانی همین مردم، نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و استقلال خود محفوظ ماند و می‌ماند و هزاران شهید جان عزیز خود را در راه خدا و برای اقتدار این نظام فدا کردند.
بنابر این عقل و شرع به ما می‌گوید حفظ اقتدار این نظام و وطن یک واجب ضروری و قطعی است و هر ایرانی و مسلمانی باید با حضور در پای صندوق‌های رأی در سرنوشت و اقتدار این کشور دخالت کند که اگر ما برای خود تصمیم نگیریم، دیگران تصمیم خواهند گرفت.
دشمن با تحریم و فشار‌های اقتصادی و نقشه‌های گوناگون هدفی جز ناراضی ساختن مردم و فاصله انداختن آن‌ها با نظام ندارد؛ و لذا امروز نیز از طریق رسانه‌های گوناگون و به شیوه‌های مختلف تلاش می کند که صحنه انتخابات کم رونق شده و حضور در پای صندوق رای به حدقل خود برسد. اما حضور آگاهانه و چشمگیر ما در ۲۸ خرداد سیلی محکمی دیگری است که مردم ما بر دشمن وارد خواهند ساخت.
بنابر این مردم شهید پرور و ولایتمدار استان اصفهان، همراه با سراسر کشور، با وجود مشکلات اقتصادی، تورم، گرانی و فشار‌های بسیار سخت معیشتی و کمرشکن در لبیک گویی به دعوت امام بزرگوار، مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و شهید سلیمانی ها، بار دیگر این پیام را به جهان مخابره خواهند کرد که ما با همه سلایق و گرایش‌ها نسبت به تعهد خود برای استقلال و اقتدار کشورمان ایستاده ایم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.