0

افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در ایلام

  • کد خبر : 5164
  • 20 خرداد 1400 - 10:26
افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; هادی شیرخانی اظهار داشت: در هفته آینده با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در ایلامگرمای هوا، میزان مصرف برق در کشور به ۶۰ هزار مگاوات خواهد رسید در حالی که توان تولید برق ۵۴ هزار مگاوات است، بنابراین اختلاف بین تولید و میزان مصرف را […]

به گزارش حوادث ایلام; هادی شیرخانی اظهار داشت: در هفته آینده با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی مصرف برق در ایلامگرمای هوا، میزان مصرف برق در کشور به ۶۰ هزار مگاوات خواهد رسید در حالی که توان تولید برق ۵۴ هزار مگاوات است، بنابراین اختلاف بین تولید و میزان مصرف را باید با مدیریت مصرف برق جبران کرد.

 

وی تاکید کرد: مصرف کنونی برق در استان۲۹۰ مگاوات است که هفته‌ی آینده این مصرف به ۳۳۰ مگاوات خواهد رسید که برای جبران این اختلاف باید مشترکین مصرف خود را مدیریت کنند.

 

شیرخانی تصریح کرد: در حال حاضر میزان مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته است که عواملی مانند دمای هوا، رمزارز‌ها و ادارات پرمصرف در این امر تاثیرگذار بوده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام تصریح کرد: طبق مصوبه ستاد بحران استان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید ۵۰ درصدی برق را در ساعت‌های اداری و در ساعات غیر اداری نیز ۹۰ درصد برق مصرفی را کاهش دهند در غیر این صورت با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.