2

دستیگری سارق صندوق نذورات در سیروان

  • کد خبر : 5135
  • 17 خرداد 1400 - 20:17
دستیگری سارق صندوق نذورات در سیروان

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “هادی گندمی” درگفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت صندوق نذورات امامزادگان شهرستان و همچنین سرقت منزل در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره ضد سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “هادی گندمی” درگفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت صندوق نذورات امامزادگان شهرستان و همچنین سرقت منزل در سطح شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره ضد سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود، به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی پس از حصول اطمینان از فعالیت بزهکارانه این متهم ، با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان تصریح کرد: برابر دستور مقام قضایی متهم جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت که در مواجهه با اسناد و ادله موجود چیزی برای کتمان نداشتند، در بازجوئی های علمی پلیس به صندوق نذورات بقاع متبرکه و یک فقره سرقت منزل در شهرستان اعتراف کرد.

 

سرهنگ گندمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.