1

کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی

  • کد خبر : 5061
  • 15 خرداد 1400 - 8:58
کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 

او افزود: پس از بررسی ، اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، شخصی را که در پوشش مسافرت خانوادگی با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به انتقال مواد مخدر به استان می‌نمود را با هماهنگی مقام قضایی در محور‌های مواصلاتی به استان شناسایی و دستگیر کردند.

 

سردار القاصی مهر، اظهار کرد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ، مقدار ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط گردید.

 

او با بیان اینکه در این راستا ۴ قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شدند، مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

 

او ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم و دستگاه قضایی با پلیس، بیان کرد: اعتیاد و مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی دیگر بوده و پلیس با سوداگران مرگ قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درودبرحافظان ملت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.