1

چهار هزار نیرو امنیت انتخابات را در ایلام تامین می‌کنند

  • کد خبر : 5043
  • 11 خرداد 1400 - 15:58
چهار هزار نیرو امنیت انتخابات را در ایلام تامین می‌کنند

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر گفت: نیروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در برگزاریچهار هزار نیرو امنیت انتخابات را در ایلام تامین می‌کنند انتخابات دوره‌های قبل دارد و با استفاده از تجربیات و اشرافیت همه جانبه و برنامه‌ریزی جامع این ماموریت خطیر و حساس را نیز پشت سر خواهد گذاشت.   وی با بیان […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر گفت: نیروی انتظامی کارنامه قابل قبولی در برگزاریچهار هزار نیرو امنیت انتخابات را در ایلام تامین می‌کنند انتخابات دوره‌های قبل دارد و با استفاده از تجربیات و اشرافیت همه جانبه و برنامه‌ریزی جامع این ماموریت خطیر و حساس را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

 

وی با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات صحنه اقتدار پلیس است، افزود: نیروی انتظامی به عنوان خادم ملت در جهت تامین امنیت این مهم به وظیفه قانونی و شرعی خود در چارچوب قانون عمل و اقتدار و عزت جمهوری اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

 

فرمانده انتظامی ایلام با ذکر این مطلب که تلاش‌های دشمن برای کمرنگ جلو دادن انتخابات همچنان ادامه دارد، گفت: امنیت انتخابات هر چقدر پایدارتر باشد، مشارکت‌های مردمی بیشتر و مشارکت پررنگ مردم موجب پایداری امنیت، استقلال و عزت کشور و یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ملت ایران می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.