0

رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر از اراضی ملی در ایلام

  • کد خبر : 5037
  • 09 خرداد 1400 - 18:40
رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر از اراضی ملی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در ۲ ماهه نخست سال جاری بصورت ویژه رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر از اراضی ملی در ایلامشناسایی افراد سودجو و متصرفان اراضی ملی در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی زمین، مسکن […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در ۲ ماهه نخست سال جاری بصورت ویژه رفع تصرف بیش از ۱۴ هزار متر از اراضی ملی در ایلامشناسایی افراد سودجو و متصرفان اراضی ملی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری یگان حفاظت سازمان ملی زمین، مسکن و راه و شهرسازی استان و با هماهنگی مراجع قضائی با اشرافیت اطلاعاتی، ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر از اراضی ملی که به صورت غیر قانونی و با اشکال مختلف به تصرف افراد سودجو درآمده بود شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر لزوم حفظ اراضی و منابع ملی و برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی خصوصا “زمین خواری” عنوان داشت: دراین رابطه تعداد ۲۲ فقره پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده که ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی است، تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با هرگونه قانون شکنی برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد تا سودجویان و زمین خواران برای رسیدن به اهداف و مطامع خود، امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند.

سردار القاصی مهر از مردم خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی متصرفان موضوع را در اسرع وقت با مدافعان امنیت اقتصادی در استان از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۱۶۵۶ تلفن گویا دریافت اخبار زمین خواری، در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.