1

مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام کشف شد

  • کد خبر : 5022
  • 06 خرداد 1400 - 14:51
مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام کشف شد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ شهاب عزیز زاده با بیان اینکه این مزرعه شامل ۱۲ دستگاه ماینر و مبدل تولید مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام کشف شدارز دیجیتال است اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.   جانشین انتظامی ایلام گفت: در چند روز گذشته نیز […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ شهاب عزیز زاده با بیان اینکه این مزرعه شامل ۱۲ دستگاه ماینر و مبدل تولید مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام کشف شدارز دیجیتال است اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

جانشین انتظامی ایلام گفت: در چند روز گذشته نیز در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با انجام اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس موفق به کشف چهار دستگاه تولید ارز دیجیتال در شهر ایلام شدند.

 

سرهنگ عزیززاده یادآور شد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارند و تولیدکنندگان ارز دیجیتال با استفاده از برق دولتی و به صورت غیر مجاز اقدام به راه اندازی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال می‌کنند بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده چنین موارد مشابهی، از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی استان در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.