2

عاملان اغفال دختر بچه ایلامی دستگیر شدند

  • کد خبر : 5005
  • 03 خرداد 1400 - 14:39
عاملان اغفال دختر بچه ایلامی دستگیر شدند

به گزارش حوادث ایلام;  سرهنگ علی مهری اظهار داشت: با تلاش پلیس آگاهی استان و همکاری پلیس عاملان اغفال دختر ۱۲ ساله ایلامی دستگیر شدنداستان بوشهر، عاملان اغفال دختر ۱۲ ساله ایلامی در فضای مجازی که دو نفر بودند، دستگیر و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.   وی افزود: با توجه به رصد و […]

به گزارش حوادث ایلام سرهنگ علی مهری اظهار داشت: با تلاش پلیس آگاهی استان و همکاری پلیس عاملان اغفال دختر ۱۲ ساله ایلامی دستگیر شدنداستان بوشهر، عاملان اغفال دختر ۱۲ ساله ایلامی در فضای مجازی که دو نفر بودند، دستگیر و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

 

وی افزود: با توجه به رصد و اقدامات پلیس آگاهی موضوع آدم ربایی و بچه دزدی صحت نداشت و پیگیری برای جست و جوی این دختر ادامه داشت که در نهایت این افراد در عسلویه دستگیر شدند.

 

رییس پلیس آگاهی استان ایلام از والدین خواست نظارت بیشتری بر فرزندان داشته باشند و موجبات آسایش و آرامش آن‌ها را در منزل فراهم آوردند.

 

ازدیروز اخباری در خصوص ربوده شدن دختری ۱۲ ساله در یکی از مناطق شهر ایلام توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو منتشر شد که موجی از نگرانی بین خانواده‌ها ایجاد کرد، اما از سوی رییس پلیس آگاهی ایلام تکذیب شد.

 

سرهنگ مهری تاکید کرد: بررسی‌های انجام شده مشخص کرد این موضوع صحت نداشته و تعداد معدودی از کانال‌های استان بدون توجه به منبع خبر و همچنین کسب اطلاع از نیروی انتظامی اقدام به بازنشر این مطلب کرده اند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=5005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.