3

طلب ۵۰ میلیارد تومانی مخابرات ایلام از مشترکان

  • کد خبر : 4998
  • 01 خرداد 1400 - 14:17
طلب ۵۰ میلیارد تومانی مخابرات ایلام از مشترکان

به گزارش حوادث ایلام; حشمت الله اسدی با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که به طلب ۵۰ میلیارد تومانی مخابرات ایلام از مشترکانرغم پیگیری همچنان وجود دارد، افزود: همکاری مشترکان در پرداخت به موقع وجه قبوض خود نقش مهمی در کمک به مخابرات برای توسعه شبکه و خدمت بیشتر به آن‌ها […]

به گزارش حوادث ایلام; حشمت الله اسدی با بیان اینکه این بدهی مربوط به سال‌های گذشته است که به طلب ۵۰ میلیارد تومانی مخابرات ایلام از مشترکانرغم پیگیری همچنان وجود دارد، افزود: همکاری مشترکان در پرداخت به موقع وجه قبوض خود نقش مهمی در کمک به مخابرات برای توسعه شبکه و خدمت بیشتر به آن‌ها دارد.

وی تاکید کرد: پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت و همراه می‌تواند شرکت مخابرات را در ارائه خدمات بهتر به مشترکان یاری کند.

اسدی با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده شرکت مخابرات استان ایلام در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: در ابتدای سال ۹۲ تعداد تلفن‌های همراه ۴۵۵ هزار و ۲۴۴ تلفن بود که این میزان در سال گذشته به ۶۳۳ هزار افزایش پیدا کرده که ۳۹ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت (از سال ۹۲ تا کنون) تعداد سایت‌های تلفن همراه نسل دوم ۲ G در استان ۲۴۱ سایت بوده که این تعداد در پایان سال ۹۹ به ۳۶۰ سایت رسیده که با رشد ۴۹/۷ درصدی همراه بوده است.

وی اضافه کرد: ۸۶ درصد روستا‌های بالای ۲٠ خانوار بالای در استان به اینترنت همراه تجهیز شده اند که تلاش می‌شود تا نیمه اول سالجاری روستا‌های فاقد اینترنت موبایلی وجود نداشته باشد.

اسدی به نقش مخابرات و ارتباطات دردوران کرونا اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و غیرحضوری شدن فعالیت‌های مختلف تعدا سایت‌های همراه اول به ۳۷ سایت جدید افزایش یافته است که تعداد ۲۳ سایت نصب، راه اندازی و مابقی نیز تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.