1

افزایش ۹ درصدی طلاق در ایلام

  • کد خبر : 4992
  • 31 اردیبهشت 1400 - 14:10
افزایش ۹ درصدی طلاق در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سید محمدعلی تقوی گفت: میزان ازدواج ثبت شده در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۰ افزایش ۹ درصدی طلاق در ایلامحدود ۳۴ درصد کاهش یافته است و این میزان از ۸۷۴ به ۵۷۹ مورد رسیده است.   وی افزود: کاهش میزان ثبت ازدواج استان در طول سال‌های اخیر موجب کاهش نرخ […]

به گزارش حوادث ایلام; سید محمدعلی تقوی گفت: میزان ازدواج ثبت شده در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۰ افزایش ۹ درصدی طلاق در ایلامحدود ۳۴ درصد کاهش یافته است و این میزان از ۸۷۴ به ۵۷۹ مورد رسیده است.

 

وی افزود: کاهش میزان ثبت ازدواج استان در طول سال‌های اخیر موجب کاهش نرخ رشد جمعیت و کاهش باروری را به دنبال خواهد داشت.

 

تقوی تاکید کرد: سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا میزان فوتی‌های کرونا در این استان نیز ۳۶ درصد افزایش یافته است که باید تدابیر لازم برای جلوگیری از افزایش رشد جمعیت سالمندی اتخاذ شود.

 

مدیرکل ثبت احوال ایلام در خصوص میزان نرخ طلاق در استان ایلام، اظهار کرد: میزان طلاق ثبت شده استان در سال گذشته ۹ درصد افزایش یافته که این آمار موجب رشد منفی جمعیت می‌شود.

 

تقوی با بیان اینکه تک فرزندی، کاهش میزان ازدواج و افزایش طلاق در افزایش نرخ جمعیت سالمندی بسیار تاثیرگذار است، گفت: کاهش مرگ و میر و کاهش باروری در سال‌های اخیر منجر شده که میزان افراد سالمند بتدریج از افراد زیر ۱۵ بیشتر باشند.

 

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام خاطرنشان کرد: امید است طرح جامع جمعیت در ۷۷ ماده تدوین شده و در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب رسیده که در صورت تصویب شورای نگهبان نیز کلیه دستگاه‌های مرتبط با جمعیت بصورت عملیاتی باید در خصوص رشد جمعیت وارد عمل شوند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.