1

۲۴۱ شهید و ۷۸۰۳ زخمی در حملات صهیونیستها به فلسطینیها

  • کد خبر : 4983
  • 29 اردیبهشت 1400 - 19:39
۲۴۱ شهید و ۷۸۰۳ زخمی در حملات صهیونیستها به فلسطینیها

به گزارش حوادث ایلام; وزارت بهداشت فلسطین در صفحه شبکه اجتماعی فیسبوک خود، اعلام کرد: تعداد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۱۰ روز اخیر به ۲۴۱ شهید و ۷۸۰۳ زخمی با جراحت‌های مختلف رسیده است. بر اساس این گزارش؛ ۲۶ نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده […]

به گزارش حوادث ایلام; وزارت بهداشت فلسطین در صفحه شبکه اجتماعی فیسبوک خود، اعلام کرد: تعداد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و قدس اشغالی طی ۱۰ روز اخیر به ۲۴۱ شهید و ۷۸۰۳ زخمی با جراحت‌های مختلف رسیده است.

بر اساس این گزارش؛ ۲۶ نفر در کرانه باختری به شهادت رسیده اند که در میان آنها ۴ کودک وجود دارد. در کرانه باختری ۵۱۶۴ نفر هم زخمی شده اند.

در قدس اشغالی یک نفر شهید و ۱۱۰۸ نفر زخمی شده اند که ۶۰ نفر به شدت زخمی شده، ۲۰۴ نفر متوسط و ۲۲۳ نفر هم جراحت خفیف دارند.

در غزه هم ۲۲۲ نفر شهید شده اند که ۶۳ کودک و ۳۶ زن در میان آنها وجود دارد. همچنین ۱۵۳۰ نفر هم زخمی شده اند.

دفتر رسانه‌ای دولتی نوار غزه اعلام کرد: نیروهای رژیم اشغالگر ۱۸۰۱ حمله به نوار غزه انجام داده‌اند که خسارت‌های مالی ناشی از این بمباران‌ها به ۲۵۰ میلیون دلار رسیده است.

از دوشنبه گذشته رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای به نوار غزه انجام داد و این باریکه را با حملات توپخانه‌ای هدف قرار داده است که در نتیجه این حملات بیش از ۲۰۰ فلسطینی تاکنون شهید شدند که در میان آنها زنان و کودکان نیز هستند و همچنین زیرساخت‌های نوار غزه تخریب شدند.

در همین راستا، گروه‌های فلسطینی حملات راکتی به شهرها و شهرک‌های اراضی اشغالی انجام دادند و بیش از ۱۰ صهیونیست کشته و چندین تن هم زخمی شده اند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.