1

مصرف برق در ایلام از حد مجاز گذشت

  • کد خبر : 4961
  • 28 اردیبهشت 1400 - 16:45
مصرف برق در ایلام از حد مجاز گذشت

به گزارش حوادث ایلام; محمد شمالی گفت: وزارت نیرو با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه، محدوده مصرف برق در ایلام از حد مجاز گذشتمصرف برق را برای تمام استان‌ها تعریف نموده است به طوری که در سال جاری تاکنون میزان مصرف برق از سوی مشترکان در برخی از شهرستان‌های ایلام از حد […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد شمالی گفت: وزارت نیرو با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه، محدوده مصرف برق در ایلام از حد مجاز گذشتمصرف برق را برای تمام استان‌ها تعریف نموده است به طوری که در سال جاری تاکنون میزان مصرف برق از سوی مشترکان در برخی از شهرستان‌های ایلام از حد مجاز گذشته است.

 

وی با بیان اینکه حد مجاز مصرف برق برای ایلام ۲۶۲ مگاوات در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: مصرف برق استان طی روز گذشته از ۲۶۶ مگاوات عبور کرده است.

 

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۲ مقطع زمانی ظهر و شب مصرف برق از پیک مجاز عبور کرد، این در حالی است که این اتفاق در سال گذشته در اواسط تیرماه رخ داد.

 

شمالی اظهار کرد: در حال حاضر ۲ شهرستان دهلران و هلیلان در شرایط بحرانی مصرف برق قرار دارند به طوری که از اوایل صبح امروز تا این لحظه مصرف برق در این ۲ شهرستان از حد مجاز عبور کرده است.

 

وی با بیان اینکه بیشترین مصرف برق به نسبت سهمیه در سطح شهرستان‌های استان مربوط به ایوان است، گفت: کارشناسان شرکت برق استان در حال بررسی این موضوع هستند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.