2

کشف و ضبط ۶ قلم اشیای تاریخی در ایلام

  • کد خبر : 4949
  • 26 اردیبهشت 1400 - 19:23
کشف و ضبط ۶ قلم اشیای تاریخی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله، نیرو‌های یگان کشف و ضبط ۶ قلم اشیای تاریخی در ایلامحفاظت میراث‌فرهنگی استان با همکاری نیروی انتظامی شهرستان ایوان، تعداد ۶ قلم اشیای تاریخی از حفاران غیرمجاز آثار تاریخی کشف و ضبط کردند.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این اشیای […]

به گزارش حوادث ایلام; عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: در پی گزارش‌های واصله، نیرو‌های یگان کشف و ضبط ۶ قلم اشیای تاریخی در ایلامحفاظت میراث‌فرهنگی استان با همکاری نیروی انتظامی شهرستان ایوان، تعداد ۶ قلم اشیای تاریخی از حفاران غیرمجاز آثار تاریخی کشف و ضبط کردند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این اشیای تاریخی شامل سه عدد دستبند، یک عدد سکه، بخشی از ظرف مفرغی و یک عدد شی مدور است که پس از انجام بررسی‌های کارشناسی مشخص شد که اشیای مکشوفه از جنس مفرغ و مربوط به دوران تاریخی و دوران اواخر اسلامی و هزاره اول قبل از میلاد هستند.

 

شنبه‌زاده با قدردانی از فعالیت و تلاش نیروی انتظامی برای مبارزه با جرایم حوزه میراث‌فرهنگی گفت: پس از دستگیری متهم، پرونده برای پیگیری به مراجع قضایی داده شد و ضبط ۶ قلم اشیای تاریخی در دستور کار قرار گرفت.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.