4

انتقام همسر سابق در فضای مجازی

  • کد خبر : 4946
  • 26 اردیبهشت 1400 - 14:13
انتقام همسر سابق در فضای مجازی

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند خانم و ارائه انتقام همسر سابق در فضای مجازیمرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد فردی ناشناس با انتشار تصاویر شخصی وی در بین اقوام، باعث هتک حیثیت وی شده است.   وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، پرونده تشکیل […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی جمالی” اظهار داشت: در پی مراجعه یک شهروند خانم و ارائه انتقام همسر سابق در فضای مجازیمرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد فردی ناشناس با انتشار تصاویر شخصی وی در بین اقوام، باعث هتک حیثیت وی شده است.

 

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، عامل ایجاد مزاحمت که همسر سابق شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

 

رئیس پلیس فتاتصریح کرد: متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده و انگیزه خود از این اقدام غیراخلاقی و به دور از منزلت اجتماعی انتقام‌جویی اعلام کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

 

سرهنگ جمالی در ادامه هشدار داد: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر قانون جرم تلقی می‌شود و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.