2

تجمعات انتخاباتی در ایلام ممنوع

  • کد خبر : 4943
  • 25 اردیبهشت 1400 - 17:59
تجمعات انتخاباتی در ایلام ممنوع

به گزارش حوادث ایلام; نوذری با بیان اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاریتجمعات انتخاباتی در ایلام ممنوع اجتماعی همچنان راهگشاست، گفت: فرمانداران از ظرفیت طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی بهره گیرند.   وی افزود: در مدیریت کرونا و روند خیز‌های افزایشی و کاهشی در پیک‌های چهار گانه کرونا همواره دو […]

به گزارش حوادث ایلام; نوذری با بیان اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاریتجمعات انتخاباتی در ایلام ممنوع اجتماعی همچنان راهگشاست، گفت: فرمانداران از ظرفیت طرح همیاران سلامت و طرح شهید سلیمانی بهره گیرند.

 

وی افزود: در مدیریت کرونا و روند خیز‌های افزایشی و کاهشی در پیک‌های چهار گانه کرونا همواره دو مولفه اصلی دولت و ملت برهم اثرگذار بوده اند.

 

نوذری تاکید کرد: دولت به منزله همه ارکان حاکمیت، قوانین و مقررات، برنامه ریزی‌ها و اجرای دستورالعمل‌ها و ملت شامل مردم و همکاری ها، شیوه تعامل با دوران گذار کرونا و مشکلاتی که بر روی دوش تک تک افراد جامعه بود، بر دو نقطه اشتراک در مواجهه با کرونا و مدیریت میدانی آن تاکید کرد و گفت: اول اینکه همچنان هیچ دارویی برای کرونا در دنیا وجود ندارد و دوم اینکه رعایت پروتکل ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکنون همواره راهگشا بوده و هست.

 

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت شکننده و جهش‌های ویروس کرونا و اینکه هر لحظه ممکن است وارد پیک پنجم بشویم، افزود: رسانه‌ها کمک کنند با آگاه سازی مردم و ترویج رفتار متناسب در ایام کرونا، رعایت پروتکل‌ها، اجرای دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره در دستور کار قرار گیرد تا زمینه‌ای برای غلبه بر بیماری کرونا فراهم آید.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.