1

نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلان آسایش و امنیت برخورد قاطع داشته باشد

  • کد خبر : 4931
  • 23 اردیبهشت 1400 - 11:07
نیروی انتظامی با اقتدار در برابر مخلان آسایش و امنیت برخورد قاطع داشته باشد

به گزارش حوادث ایلام; ساعاتی قبل به مناسبت عید سعید فطر فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع ) استان و فرمانده انتظامی استان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.   حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام ضمن تبریک عید سعید فطر و تشکر از ناجا به خاطر […]

به گزارش حوادث ایلام; ساعاتی قبل به مناسبت عید سعید فطر فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع ) استان و فرمانده انتظامی استان، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار امام جمعه ایلام ضمن تبریک عید سعید فطر و تشکر از ناجا به خاطر برخورد قاطع با متخلفان و هنجار شکنان در جامعه خواستار نگاه ویژه در برخورد جدی و قانونی با اراذل و اوباش از سوی دستگاه قضا و نیروی انتظامی شد.

 

وی افزود: با وجود تقدیم این همه شهید و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی برای ایجاد امنیت، نباید اجازه داد عده‌ای به نام اراذل و اوباش امنیت را خدشه دار کنند.

 

در ادامه سردار شاکرمی با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به ارائه گزارش کوتاهی از خدمات صورت گرفته‌ی سپاه در طول ماه رمضان پرداخت و اظهار داشت: کمک‌های مومنانه و توزیع غذا بین نیازمندان و کمک به مناطق محروم استان در ماه رمضان به خوبی به انجام رسید.

 

وی بیان کرد: سپاه مثل همیشه با هوشیاری کامل، در برقراری امنیت و آرامش استان تلاش خواهد کرد.

 

همچنین سردار القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز عنوان کرد: با افرادی که بخواهند تحرکاتی در خصوص خدشه دار کردن امنیت اجتماعی داشته باشند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد، اکیپ‌های متعددی جهت رصد، شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش به صورت شبانه روزی فعال می‌باشند.

 

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.