2

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در چرداول

  • کد خبر : 4838
  • 17 اردیبهشت 1400 - 15:25
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در چرداول

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ مظفر مهدیخانی رگفت: در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در چرداولایلام و متواری شدن عاملان این نزاع با یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان با مسدود کردن راه خروجی استان از سمت بخش شباب وارد عمل شدند.   […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ مظفر مهدیخانی رگفت: در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در چرداولایلام و متواری شدن عاملان این نزاع با یک دستگاه خودرو پژو پارس مسروقه، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان با مسدود کردن راه خروجی استان از سمت بخش شباب وارد عمل شدند.

 

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی شباب در حین کنترل محور اصلی ایلام – حمیل پژو پارس مورد نظر را مشاهده و آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی چرداول تاکید کرد: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان ۲ نفر عامل نزاع دسته جمعی و سارق خودرو دستگیر شدند.

 

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه اعمال مجرمانه در اسرع وقت با پلیس تماس گرفته تا اقدامات قانونی و تخصصی توسط نیروی انتظامی انجام شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.