0

اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلام

  • کد خبر : 4804
  • 14 اردیبهشت 1400 - 11:13
اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلام

به گزارش حوادث ایلام; محمدرضا رضایی با بیان اینکه امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلاماین نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود افزود: در سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه‌های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع […]

به گزارش حوادث ایلام; محمدرضا رضایی با بیان اینکه امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری اصلاح ۱۸ نقطه پرحادثه در جاده‌های ایلاماین نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود افزود: در سال جاری علاوه بر اقدامات نگهداری راه‌های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این اداره کل است.

 

وی تصریح کرد: همچنین به منظور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

 

رضایی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۷۳ کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت و لایه حفاظتی شد افزود: از این میزان روکش آسفالت، ۵۲ کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی ایلام است.

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: همچنین در سال گذشته بیش از ۴۵۰ کیلومتر لکه گیری و چاله پرکنی در استان انجام شد و ۳۴۰ هزار تن آسفالت جهت انجام این عملیات مصرف شده است.

 

به گفته رضایی، سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است.

 

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.