1

کشف ۶۲ راس دام سبک قاچاق در دهلران

  • کد خبر : 4778
  • 12 اردیبهشت 1400 - 18:51
کشف ۶۲ راس دام سبک قاچاق در دهلران

به گزارش حوادث ایلام;  سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : در راستای مبارزه با قاچاقکشف ۶۲ راس دام سبک قاچاق در دهلران کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق در سطح شهرستان دهلران، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان […]

به گزارش حوادث ایلام سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : در راستای مبارزه با قاچاقکشف ۶۲ راس دام سبک قاچاق در دهلران کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق در سطح شهرستان دهلران، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی، یک دستگاه کامیون ایسوزو را در محور‌های مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: طی هماهنگی با مرجع قضایی و در بازرسی‌های اولیه از بار این خودرو ۶۲ راس احشام قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

 

سردار القاصی مهر با بیان اینکه ارزش ریالی این احشام قاچاق توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت از افراد سود جو و قاچاقچیان، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.