1

بازگشایی مرکز تعویض پلاک ایلام از شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

  • کد خبر : 4737
  • 10 اردیبهشت 1400 - 0:28
بازگشایی مرکز تعویض پلاک ایلام از شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: مرکز تعویض پلاک ایلام که به مدت دو هفته بازگشایی مرکز تعویض پلاک ایلام از شنبه ۱۱ اردیبهشت ماهبه دلیل شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده بود، از شنبه بازگشایی و آماده خدمات دهی به مراجعین است.   وی افزود: به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: مرکز تعویض پلاک ایلام که به مدت دو هفته بازگشایی مرکز تعویض پلاک ایلام از شنبه ۱۱ اردیبهشت ماهبه دلیل شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده بود، از شنبه بازگشایی و آماده خدمات دهی به مراجعین است.

 

وی افزود: به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از ویروس کرونا، امور مراجعه کنندگان بر اساس نوبت اینترنتی انجام می‌شود.

 

سرهنگ کهزادی با تاکید برهمراه داشتن وسایل حفاظت شخصی از قبیل ماسک و نوشت افزار از مراجعه کنندکان خواست: به منظور حفظ سلامت خود و دیگران حتما پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه دریافت هرگونه خدمات در مرکز تعویض پلاک ایلام منوط به داشتن نوبت اینترنتی است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ نسبت به اخذ نوبت بصورت اینترنتی اقدام کنند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ارتباط با تعیین تکلیف تاریخ اعتبار وکالت نامه‌های منقضی شده گفت: شهروندان نگران اعتبار وکالت نامه خود نباشند چرا که مدت ایام تعطیلات کرونایی به مدت اعتبار وکالت نامه افزوده می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.