0

آزادی ۱۲ زندانی جرایم مالی در ایلام

  • کد خبر : 4740
  • 10 اردیبهشت 1400 - 5:06
آزادی ۱۲ زندانی جرایم مالی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;محسن احسانی اظهار داشت: این افراد پنج میلیارد ریال بدهی داشتند که مبلغ آزادی ۱۲ زندانی جرایم مالی در ایلام سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شد و مابقی از طریق گذشت طرف پرونده صورت گرفت.   وی با بیان اینکه همچنین تاکنون ۲۴۰بسته حمایتی در بین خانواده زندانیان توزیع شده […]

به گزارش حوادث ایلام;محسن احسانی اظهار داشت: این افراد پنج میلیارد ریال بدهی داشتند که مبلغ آزادی ۱۲ زندانی جرایم مالی در ایلام سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شد و مابقی از طریق گذشت طرف پرونده صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه همچنین تاکنون ۲۴۰بسته حمایتی در بین خانواده زندانیان توزیع شده است افزود:سال گذشته نیز ۴۸۰ بسته حمایتی بین خانواده زندانیان توزیع شد.

 

احسانی شمار افراد آزاد شده جرایم مالی استان در سال گذشته را ۱۸۰ نفر برشمرد و گفت: جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم مالی در استان تداوم دارد.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی ایلام با بیان اینکه بدلیل شرایط شیوع کرونا دو سال است که مراسم گلریزان برای جذب کمک به آزادسازی زندانیان برگزار نمی شود تصریح کرد: افراد خیر و نیکو کار می‌توانند از طریق واریز کمک‌های خود به حساب انجمن زندانیان و ستاد دیه به آزادی این افراد کمک کنند.

 

وی اظهار داشت: رییس قوه قضاییه بر رسیدگی به وضعیت معیشت و اشتغال زندانیان بسیار تاکید دارد و همه در تلاش هستیم از طریق جذب کمک‌های خیرین در داخل و خارج استان به وضعیت این افراد رسیدگی کنیم.

 

احسانی از مردم خیر استان قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با جذب کمک‌های بیشتر و آزادی افراد جرایم مالی و جرایم غیرعمد بتوانیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.