1

صادرات ۱۸۳ هزار تن کالا از مرز مهران

  • کد خبر : 4676
  • 04 اردیبهشت 1400 - 14:26
صادرات ۱۸۳ هزار تن کالا از مرز مهران

به گزارش حوادث ایلام;روح الله غلامی ارزش اقتصادی ۱۸۳ هزار و ۶۴۸ تن کالای صادر شده به کشور عراق را صادرات ۱۸۳ هزار تن کالا از مرز مهران۵۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۳۳۶ دلار عنوان کرد . وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی مجموع صادرات از مرز مهران بیش از ۱۲ هزار میلیارد […]

به گزارش حوادث ایلام;روح الله غلامی ارزش اقتصادی ۱۸۳ هزار و ۶۴۸ تن کالای صادر شده به کشور عراق را صادرات ۱۸۳ هزار تن کالا از مرز مهران۵۳ میلیون و ۳۶ هزار و ۳۳۶ دلار عنوان کرد .

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی مجموع صادرات از مرز مهران بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در فروردین ماه امسال ۶ هزار و ۲۷۳ کامیون حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی به مرز وارد شده است.

 

مدیرکل گمرکات استان ایلام با اشاره به صادرات ۳۹ هزار تن محصول کشاورزی از مرز مهران به کشور عراق در مدت یاد شده (فروردین ماه سالجاری) افزود: ارزش اقتصادی این میزان محصول صادر شده ۱۰ میلیون و ۲۹ هزار دلار برآورد شده است.

غلامی عمده محصولات کشاورزی صادر شده به کشور عراق را هندوانه، سیب درختی، پرتقال، خربزه و گوجه فرنگی عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته بیش از ۱۲۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) به ارزش ۵۵ میلیون و ۶۸۷ هزار دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

 

مدیرکل گمرکات استان ایلام با اشاره به تعطیلی پایانه مسافری مرز مهران به دلیل شیوع کرونا افزود: پایانه تجاری و بین المللی مهران برای صادرات کالا به عراق همچنان باز است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های تجاری در این گذر مرزی ادامه دارد.

 

غلامی تاکید کرد: تشدید اقدام‌های بهداشتی در مرز و غربالگری و پایش بهداشتی رانندگان و همچنین ضدعفونی کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا در مرز بین المللی مهران انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.