1

جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی «ترش آبه» ملکشاهی کشف شد

  • کد خبر : 4664
  • 03 اردیبهشت 1400 - 14:05
جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی «ترش آبه» ملکشاهی کشف شد

به گزارش حوادث ایلام; بهزاد ولیان گفت : در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی «ترش آبه» ملکشاهیبر کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی ترش آبه این شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.   وی افزود: پس از حضور اکیپ‌های گشت انتظامی در […]

به گزارش حوادث ایلام; بهزاد ولیان گفت : در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی «ترش آبه» ملکشاهیبر کشف جسد ۲ جوان در منطقه کوهستانی ترش آبه این شهرستان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از حضور اکیپ‌های گشت انتظامی در محل اعلامی مشخص شد جسد ۲ جوان ۱۸ و ۲۴ ساله که به دلایل نامعلومی به قتل رسیده‌اند در محل رها شده‌اند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی اضافه کرد: جسد این ۲ جوان که با سلاح گرم و توسط فرد یا افراد نامعلوم به قتل رسیده‌اند، پس از هماهنگی با مقام قضائی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

 

حسب دستور فرمانده انتظامی استان اکیپ‌های تخصصی و مجرب تشکیل و تلاش برای شناسایی عامل یا عاملان قتل این ۲ جوان شروع شده است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.