1

تشدیدمحدودیت‌های کرونایی در روز‌های پایانی هفته در ایلام

  • کد خبر : 4662
  • 02 اردیبهشت 1400 - 21:36
تشدیدمحدودیت‌های کرونایی در روز‌های پایانی هفته در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: ایستگاه‌های کنترلی این پلیس در مبادی‌های تشدیدمحدودیت‌های کرونایی در روز‌های پایانی هفته در ایلامورودی و خروجی استان توسط ماموران پلیس راه در دو ایستگاه، هفت چشمه و مهدی آباد در جهت اعمال محدودیت‌های کرونایی مستقر و از تردد غیر ضرور خودرو‌ها به اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: ایستگاه‌های کنترلی این پلیس در مبادی‌های تشدیدمحدودیت‌های کرونایی در روز‌های پایانی هفته در ایلامورودی و خروجی استان توسط ماموران پلیس راه در دو ایستگاه، هفت چشمه و مهدی آباد در جهت اعمال محدودیت‌های کرونایی مستقر و از تردد غیر ضرور خودرو‌ها به اماکن تفریحی، تفرجگاه‌ها و اماکن متبرکه جلوگیری می‌کنند.

 

وی افزود: هر گونه تردد غیر ضروری وسایل نقلیه به جهت حضور در آرامستان‌ها ممنوع بوده و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطر نشان کرد: هم اکنون دوراهی قدیم و جدید جاده صالح آباد به سمت ماربره و سرطاف مسدود و هیچگونه ترددی در این مسیر صورت نمی‌گیرد.

 

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: در روز جمعه خودرو‌هایی که در مناطق تفریحی و تفرجگاه‌ها در کنار جاده‌های فرعی و اصلی پارک شده باشند توسط ماموران پلیس راه اعمال قانون خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: خودرو‌هایی که دارای مجوز تردد هستند با هماهنگی ماموران مستقر شده در ایستگاه‌ها با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، امکان تردد خواهند داشت.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و عمل به توصیه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا از اولویت‌های اساسی برای کنترل و قطع زنجیره‌ای کرونا در جامعه است.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.