1

تسریع در عملیات اجرایی محور دهلران – اندیمشک

  • کد خبر : 4648
  • 01 اردیبهشت 1400 - 14:30
تسریع در عملیات اجرایی محور دهلران – اندیمشک

به گزارش حوادث ایلام; عبدالله بهادری اظهار داشت: ۹۰ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک در حوزه تسریع در عملیات اجرایی محور دهلران – اندیمشکاستحفاظی استان ایلام قرار دارد که کار چهار خطه کردن این محور و ارتقاء آن به بزرگراه در قطعات مختلف آغاز شده است. وی تاکید کرد: پروژه قطعه اول این طرح ۱۲ […]

به گزارش حوادث ایلام; عبدالله بهادری اظهار داشت: ۹۰ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک در حوزه تسریع در عملیات اجرایی محور دهلران – اندیمشکاستحفاظی استان ایلام قرار دارد که کار چهار خطه کردن این محور و ارتقاء آن به بزرگراه در قطعات مختلف آغاز شده است.

وی تاکید کرد: پروژه قطعه اول این طرح ۱۲ کیلومتر است که بیش از ۹ کیلومتر آن تکمیل و مابقی احداث این قطعه ظرف چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص قطعه دوم تاکید کرد: از کیلومتر ۱۲ تا کیلومتر ۳۰ به طول ۱۸ کیلومتر به دلیل مشکلاتی که در اجرای آن با پیمانکار وجود دارد مکاتبه لازم با شورای فنی استان صورت گرفته است و حداکثر ظرف دو هفته آینده احداث این قطعه تعیین تکلیف می‌شود.

 

وی افزود: مطالعه قطعه سوم به طول ۶۰ کیلومتر در محدوده استان ایلام صورت گرفته و برای شروع احداث این قطعه با شرکت ساخت و توسعه زیر بنا‌های حمل و نقل کشور رایزنی لازم به انجام رسیده است.

 

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی ایلام در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی قطعه سوم در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

 

شهرستان گرمسیری دهلران در مجاورت استان خوزستان و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.