2

۸۶ درصد روستا‌های ایلام به شبکه ارتباطات متصل شدند

  • کد خبر : 4635
  • 31 فروردین 1400 - 10:58
۸۶ درصد روستا‌های ایلام به شبکه ارتباطات متصل شدند

به گزارش حوادث ایلام; عباس بیرامی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، توسعه شبکه فیبرنوری مناطقدسترسی همگانی به اینترنت/۸۶ درصد روستا‌های ایلام به شبکه ارتباطات متصل شدند روستایی، توسعه اینترنت پرسرعت رایگان مدارس و اتصال روستا‌ها به اینترنت در اولویت طرح‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.   وی افزود: از نیمه دوم سال […]

به گزارش حوادث ایلام; عباس بیرامی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، توسعه شبکه فیبرنوری مناطقدسترسی همگانی به اینترنت/۸۶ درصد روستا‌های ایلام به شبکه ارتباطات متصل شدند روستایی، توسعه اینترنت پرسرعت رایگان مدارس و اتصال روستا‌ها به اینترنت در اولویت طرح‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد.

 

وی افزود: از نیمه دوم سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ خانوار روستایی استان با جمعیت بیش از ۳۹ هزار نفر از محل جذب اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین همکاری شرکت مخابرات در برگردان شبکه همراه استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند.

 

مدیرکل ارتباطات فناوری اطلاعات ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از نیاز‌های اساسی جامعه روستایی اتصال به اینترنت به خصوص در روز‌های کرونایی است، برنامه‌ریزی لازم برای اتصال همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان دولت انجام گرفته است.

 

بیرامی توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ایلام را متوازن و همه جانبه در مناطق شهری و روستایی عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی این استان با اجرا و تکمیل طرح‌های توسعه در حال اجرا به ۱۰۰ درصد کل مناطق روستایی استان (روستا‌های بالای ۲۰ خانوار) تا سه ماه آینده افزایش می‌یابد.

 

وی افزود: در ابتدای سال ۹۹ تعداد روستا‌هایی که مشکلات عدم دسترسی به اینترنت داشتند قابل توجه بود که با تلاش مجدانه وزارت ارتباطات شاهد رضایتمندی مطلوبی درسطح استان هستیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.