2

کشف ۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام

  • کد خبر : 4619
  • 29 فروردین 1400 - 23:39
کشف ۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی و کشف ۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلامافزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس، ۳۳ قبضه سلاح کشف، ۹۶ دستگاه خودرو سواری متخلف توقیف و ۲۴ سارق دستگیر شده است.   وی به کشف ۱۲۰ سلاح جنگی […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش شبانه روزی و کشف ۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی در ایلامافزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس، ۳۳ قبضه سلاح کشف، ۹۶ دستگاه خودرو سواری متخلف توقیف و ۲۴ سارق دستگیر شده است.

 

وی به کشف ۱۲۰ سلاح جنگی و شکاری از ابتدای سالجاری تاکنون اشاره کرد و گفت: پلیس استان با افزایش تیم‌های گشتی با اشراف اطلاعاتی و در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون ۹۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲۸ سلاح جنگی و ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه این طرح در روز‌های آینده نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: در اجرای این طرح، ۹۴ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و بیان کرد: نیرو‌های پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.