2

تکمیل تونل کبیرکوه نقشی مهمی در توسعه ایلام دارد

  • کد خبر : 4522
  • 24 فروردین 1400 - 16:03
تکمیل تونل کبیرکوه نقشی مهمی در توسعه ایلام دارد

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تکمیلتکمیل تونل کبیرکوه نقشی مهمی در توسعه ایلام دارد تونل کبیرکوه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های راهسازی کشور و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران این طرح افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه راهسازی نقش […]

به گزارش حوادث ایلام; محمد نوذری در دیدار محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم تکمیلتکمیل تونل کبیرکوه نقشی مهمی در توسعه ایلام دارد تونل کبیرکوه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های راهسازی کشور و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران این طرح افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه راهسازی نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارد.

 

وی تصریح کرد: همچنین لازم است دولت در خصوص تزریق و تخصیص اعتبارات تکمیل پروژه‌های مسیر اربعین استان از جمله حمیل به ایلام، صالح آباد، مهران و دهلران و … اهتمام لازم را داشته باشد.

 

استاندار ایلام در ادامه پیگیر اخذ ماده ۲۳ تکمیل مسیر بدره به لومار از سمت قاضی خان، مسیر حمیل به ایلام و مسیر قلاجه به ایوان، تکمیل واریانت چشمه چاهی و محور سرتنگ شباب، تکمیل زیرساخت‌های پایانه برکت شد.

 

نوذری اظهار داشت: اختصاص اعتبار طرح اقدام ملی مسکن در استان و اختصاص اعتبار برای زیرساخت‌های واحد‌های مسکن مهر در استان و همچنین تکمیل برج هنر ایلام از دیگر مطالبات استان ایلام است.

 

استاندار ایلام تکمیل طرح‌های نیمه تمام را از اولویت‌های مهم استان تا پایان دولت عنوان کرد و گفت: در این میان پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی نیز در این خصوص مساعدت لازم برای تکمیل این طرح‌ها را داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه راه آهن یکی از مطالبات دیرین استان ایلام بوده و مردم خواستار عملی شدن این خواسته مهم هستند گفت: امیدواریم که تا پایان دولت شاهد اقدام اساسی در اجرای فاز اول

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=4522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.